Wondere Wereldrecord Koprollen gevestigd

Ruim 10.000 enthousiaste kinderen en 2100 medewerkers maakten in totaal 50.000 koprollen. In Vleuten en de Meern bekeken de kinderen van KOKO Kinderopvang de wereld op zijn kop. Na vele trainingsuren rolden zij op 2 juli op een spectaculaire manier het nieuwe themajaar de Wondere Wereld in. De SWKGroep, waar KOKO Kinderopvang onderdeel van is, vestigt hiermee het Wondere Wereldrecord Koprollen.

Vleuten-De Meern - KOKO Kinderopvang neemt de kinderen in het nieuwe themajaar mee op wereldreis naar de 'Wondere Wereld'. Stimuleren van ontwikkeling is het doel. De start van het nieuwe themajaar lieten ze niet zomaar aan zich voorbij gaan. "We wilden dit nieuwe themajaar graag op een bijzondere manier starten", vertelt Ad Doorneveld, voorzitter van de raad van bestuur van de SWKGroep. "En omdat de wereld op zijn kop nog wonderlijker is, wilden we het wondere wereldrecord koprollen vestigen", vervolgt Doorneveld. "Uiteraard deed ik zelf ook mee!" 100.000 armen en benen gingen vier keer de lucht. Ruim 10.000 enthousiaste kinderen en jongeren en 2100 medewerkers, van pedagogisch medewerker tot de directeur rolden zo met elkaar de wondere wereld in en vestigden hiermee het wondere wereldrecord koprollen.

Meer berichten