Foto:

Hop, hop, hop, naar de parels van Leidsche Rijn

Wethouder Kees Diepenveen heeft afgelopen zaterdag 9 november bij Brouwerij Maximus de lancering gedaan van de campagne 'Parels van Leidsche Rijn'. Een campagne waarmee Stichting Leidsche Rijn Marketing nadrukkelijk de verbinding zoekt met parels binnen en buiten Leidsche Rijn.

Leidsche Rijn - De campagne bestaat o.a. uit een uitvouwbare kaart met parels van Leidsche Rijn, de website en ansichtkaarten. De lancering vond plaats in Brouwerij Maximus waar de hopoogst van dit jaar uit het Máximapark is gebrouwen tot de inmiddels bekende IPA Mockingbird. Een prachtig moment om de lancering te verbinden met twee parels uit Leidsche Rijn: Brouwerij Maximus en het Máximapark. Wethouder Diepenveen heeft het eerste kaartje naar de voorzitter van de Wijkraad Overvecht gestuurd met de tekst 'kom over de brug naar Leidsche Rijn, dat is fijn!'.

Vanaf komende week zullen huis aan huis ansichtkaarten verspreid worden in heel Leidsche Rijn. Bewoners kunnen deze kaarten versturen om samen met vrienden en familie op ontdekkingsreis te gaan naar de vele parels. Ben je zelf een parel, neem een kijkje op www.ontdek-leidscherijn.nl en mail naar info@ontdek-leidscherijn.nl.

Meer berichten