Een 'brievenbusbedankje' voor mensen in de zorg. Eigen foto
Een 'brievenbusbedankje' voor mensen in de zorg. Eigen foto (Foto: )

Utrechts bedrijf levert bedankjes aan de zorg

UTRECHT - In tijden van crisis is het, meer dan ooit, van belang om niet op te geven en door te zetten. Dat vindt Martijn Feenstra, eigenaar van het Utrechtse bedrijf LocoBrands, ook. Hij zag dat het van belang is om in tijden als deze hardwerkende mensen een hart onder de riem te steken. En dat is precies wat hij de afgelopen tijd heeft gedaan. 

“Als ondernemer is het eerste wat je denkt na het uitbreken van deze crisis: hoe gaan we dit oplossen?", aldus Feenstra. "Wij hebben alles op alles gezet en onze krachten gebundeld. Dit blijkt zijn vruchten af te werpen. Deze laatste weken hebben mijn team en ik namelijk hard gewerkt aan nieuwe concepten. Wat geresulteerd heeft in de verkoop van duizenden zakelijke brievenbusbedankjes voor een klant waar een speciale groep in de zorg mee wordt bedankt. LocoBrands ziet daarmee kansen, door een nieuw product en nieuwe ontwerpen op de markt te brengen waar vraag naar is”, aldus Martijn over de afgelopen weken.

"Nadat we merkten dat de normale business wat minder goed liep, kwamen we op nieuwe ideeën. Door direct mail producten en de zakelijke bedankjes markt samen te voegen, zijn twee krachten gebundeld. Hier zijn nieuwe concepten/producten uit gekomen. Eén van deze producten is het Brievenbusdoosje. Het is een op maat gemaakt bedankje dat, zoals de naam al zegt, door de brievenbus past", legt Martijn uit.

Alternatieven

LocoBrands is een bedrijf dat zich over zowel consumenten als bedrijven ontfermt. Door een juist marketingplan en veel creativiteit zijn er kansen gecreëerd, door in te spelen op waar nu vraag naar is. "Nu mensen afstand moeten nemen van elkaar, (grote) beurzen niet doorgaan en mensen keihard aan het werk zijn in de zorg, moesten er alternatieven bedacht worden voor direct mailingen en bedankjes voor bedrijven", aldus Martijn. "Kan het bedankje niet persoonlijk geleverd worden, dan versturen we het gewoon via de brievenbus." 

Voor harde werkers

Speciaal voor de harde werkers in de zorg kan een bedankje worden verstuurd met ontwerpen die gemaakt zijn voor deze doelgroep en sector. Martijn wil op deze manier andere bedrijven een helpende hand bieden en samen oplossingsgericht denken. “Samen zorgen we ervoor dat de bedrijfscontinuïteit gewaarborgd blijft. Samen komen we door deze moeilijke tijden heen", zegt hij, "en brengen we elkaar dichter bij elkaar, door middel van unieke relatiegeschenken.”

Rob Zantinge
Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden