Logo brugutrecht.nl


<p>“Ik wil dat klanten op een persoonlijke en vriendelijke manier worden benaderd, wanneer ze hier hun auto komen wassen", zegt Hans Buys. Foto: Roberto Cancian</p>

“Ik wil dat klanten op een persoonlijke en vriendelijke manier worden benaderd, wanneer ze hier hun auto komen wassen", zegt Hans Buys. Foto: Roberto Cancian

Met een glimlach je auto of hond weer glanzend

  Nieuwsflits

LEIDSCHE RIJN - Gastvrijheid en een persoonlijke benadering zijn voor eigenaar Hans Buys belangrijk bij Wasstraat Utrecht Leidsche Rijn. Sinds 1 oktober 2020 is hij de nieuwe eigenaar, nadat hij drie jaar eerder al als facilitair manager was begonnen in de locatie die in De Meern is gevestigd. 

Naast de gastvrijheid zit het ondernemen in zijn bloed. Net even dat stapje extra doen zodat het hele plaatje klopt. Dat is wat hij met zijn personeel ook echt uitstraalt. “Ik wil dat klanten op een persoonlijke en vriendelijke manier worden benaderd, wanneer ze hier hun auto komen wassen. Het hele plaatje moet kloppen. Vanaf het moment dat je aan komt rijden totdat je met een frisse en schone auto weer de Wasstraat uit rijdt. Dat is mijn visie.”

Dog Wash

In Wasstraat Utrecht Leidsche Rijn kan je veel meer dan alleen de auto laten wassen. Er is veel ruimte om de auto vervolgens te stofzuigen, maar er is ook een Dog Wash, waar de hond gewassen en geföhnd kan worden. Wanneer de coronamaatregelen het weer toelaten, is er ook de mogelijkheid om in de VIP-ruimte een kopje koffie te drinken en een broodje te eten. “Een ontmoetingsplek waar mensen wachten tot hun auto volledig gereinigd is en ze elkaar beter leren kennen.” 

Innevelen

Bij Wasstraat Utrecht Leidsche Rijn gaat de kwaliteit voor de hoeveelheid. “Na het innevelen wordt de auto ook handmatig gewassen, waardoor de auto vervolgens extra schoon uit de wasstraat komt en de klant met een glimlach zijn weg kan vervolgen.”

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden